WANITA MUSLIMAH

WANITA MUSLIMAH

Khamis, 13 September 2012

BELAJAR DI UKM

Minggu ni merupakan minggu pertama aku memulakan pembelajaran di UKM.....aku telah mendaftar 7 subjek semuanya dan 19 unit kredit.....banyakkan???tapi kalau nak dibandingkan masa SPM dulu banyak lagi masa SPM....11 subjek tu bukannya sedikit....hehehe

masa minggu pertama study dan minggu ke 2 di UKM memang mencabar bagi aku....nak tau kenapa?????biasa bila kita dekat tempat baru kan mesti sesat....hahaha.....bukan senang nak cari fakulti....apatah lagi kolej tempat aku tinggal tu jauh dengan fakulti.....aku terpaksa menaiki bas yang telah disediakan untuk ke fakulti....ha ini salah satu pengalaman yang menarik juga sebab sebelum ni my parents tak pernah bagi aku naik bas.....mereka takut aku sesat....hehehehe
ok kita sambung balik......lepas jumpa fakulti tak jumpa tempat perjumpaan pula....hai macam-macam la.....hahahha

rasa-rasanya tu je la yang boleh aku cerita....aku dah mengantuk ni....maklumlah nak tulis blog pun waktu malam....hehhe...waktu lain aku sibuk dengan benda lain....orang busy la katakan....hahahah
harap-harap cukuplah la untuk hari ni....nanti kalau ada masa aku akan kongsikan lagi cerita-cerita menarik dengan kau orang semua.......mohon mengundur diri!!!!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan