WANITA MUSLIMAH

WANITA MUSLIMAH

Isnin, 15 Oktober 2012

JUALAN NOVEL TERPAKAI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..........

Di sini saya ingin menjual beberapa novel terpakai.....bukan maksudnya novel ni buruk cuma novel ni merupakan novel yang telah saya beli dan simpan......walaupun tidak banyak tapi ada la sikit-sikit....

Jadi bagi sesiapa yang berminat, boleh menghubungi saya melalui talian ini....0139153098

Antara novel yang saya ada (yang saya ingat la...hehehe).....bicara hati, sepi tanpa cinta, saat cinta bersemi, ilham hati, kau yang satu, seredup kasihmu, dan pelbagai lagi....kalau nak senarai banyak sangat la pula....so, bagi yang berminat boleh fikir-fikirkan tajuk novel yang diingini dan boleh menghubungi saya untuk bertanya jika saya ada memiliki tajuk novel yang anda ingini itu....jika ada insyaAllah saya akan jualkan dan jika tiada maaf saya pohonkan.... =D




Harga novel yang akan saya jualkan ini seperti berikut :
bagi harga asal novel RM19 ke bawah saya menjualnya dengan harga RM10 sahaja
bagi harga asal novel RM20 ke atas saya menjualnya dengan harga RM15 sahaja
JIMATKANNNN =D

Bagi sesiapa yang tidak tahu tajuk novel apa yang dia mahukan, boleh juga hubungi saya untuk bertanya....saya sedia berkhidmat untuk para pembeli.....hehehe

Dan lagi....bagi sesiapa yang baru ingin belajar membaca novel atau baru nak berjinak-jinak dengan novel bolehlah membelinya......dah la MURAH....MENARIK lagi......pasti anda tidak akan menyesal jika membelinya......

Untuk pengetahuan semua, saya juga mempunyai koleksi novel daripada pelbagai keluaran seperti Alaf 21, Kaki novel, Karya Seni, dan banyak lagi......



Untuk tajuk-tajuk novel yang saya ada akan saya postkan kemudian ke dalam blog ini......
maaf atas segala kesulitan....... =)

Sekian dari saya......assalamualaikum.....

JANGAN LUPA MEMBELI!!!!!!!!! =D





1 ulasan: